Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen op betaalgebied. Mist u een vraag? Vul dan het contactformulier in. Dan nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
U heeft bij ons de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:
– iDeal
Als u voor betaling via iDeal kiest komt u terecht in de vertrouwde betalingsomgeving van uw bank. Door voor deze realtime betaling te kiezen heeft u het product sneller in huis.
– Vooruitbetalen per bank
Betaalt u liever niet via iDeal, dan kunt u de order vooraf betalen via een bankoverschrijving. U krijgt hiervan een aparte e-mail van onze betaalpartner Mollie met het betaalkenmerk. Indien u het bedrag al had overgemaakt, kan het zijn dat uw betaling nog onderweg is.
– PayPal
Heeft u een PayPal account? Dan kunt u ook bij ons terecht. Met Paypal bent u net als met Creditcard verzekerd. En bij een dispuut zal PayPal het geschil beslechten. Wij brengen geen kosten in rekening voor het gebruik van Paypal.
– Bancontact
Belgische klanten kunnen kiezen voor betaling via Bancontact. U komt terecht in de vertrouwde betalingsomgeving van uw bank. Door voor deze realtime betaling te kiezen heeft u het product sneller in huis.